Klacht: KOEKA mail aanbieding geweigerd aan de kassa.

op 12 november 2016 over Baby & Tiener in de categorie Mode

Op 05-11-2016 kreeg ik een aanbieding in mijn mail. Het ging om de Koeka collectie. Deze zou enkel met koopzondag (06-11-2016) 50% korting zijn op alles van Koeka.
In de winkel aangekomen bij de kassa, is deze korting geweigerd door het personeel terwijl ik ze de mail heb laten zien die ik 1 dag van te voren heb ontvangen. Het merk Koeka is nooit in de aanbieding is ons verteld. terwijl het toch echt in de mail heeft gestaan. Ik heb het zwart op wit. Uiteindelijk gevraagd of de bedrijfsleider naar ons toe zou kunnen komen. Deze was enkele minuten daarvoor met andere klanten in gesprek dat hebben we met onze eigen ogen gezien. Ons is verteld dat hij het te druk heeft ( vermoedelijk omdat het bijna sluitingstijd was en ze de winkel wilden sluiten) Uiteindelijk 30 min in de winkel gewacht geen bedrijfsleider te bespeuren. Wij zijn zeer onvriendelijk geholpen en teleurgesteld in de gang van zaken. Wij hebben vaker de winkel bezocht maar nog nooit zijn wij zo slecht behandeld. Ik voel me niet serieus genomen in de winkel en misleid door de aanbieding. Ik heb maar is het wetboek erbij gepakt en zelf contact opgenomen met Autoriteit Consument en Markt via de Consuwijzer en de Reclame Code Comissie.

Ik wil de koeka producten voor 50 % korting zoals in de mail aanbieding beschreven.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby & Tiener

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby & Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KOEKA