Klacht: onvriendelijke telefonisten

op 13 januari 2016 over Azivo Zorgverzekeraar in de categorie Zorgverzekering

Telefonisten zijn zeer onvriendelijk mensen te woord te staan. Ze hebben geen geduld en lijkt erop dat ze weinig kennis hebben. Ook als je vraagt met wie je heb gesproken willen ze hun naam niet zeggen. Om 16.00 uur hoef je ze liever niet te bellen dan lijkt het net alsof hun dag al erop zit.Geen vriendelijke stem. Vaak als antwoord geven Ja ik kan u niet helpen. Of ik weet ook niet en ik kan er ook niks aan doen. . dit zijn hun antwoorden. Ik heb twee keer dezelfde persoon aan de lijn gehad en beide keren hebben ze met moeite verschillende naam gegeven wat een beetje op elkaar leken.

meer klantvriendelijke en bekwame mensen aan balie zetten

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Azivo Zorgverzekeraar over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Azivo Zorgverzekeraar in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Azivo Zorgverzekeraar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Azivo Zorgverzekeraar

Heeft op 14 januari 2016 om 14:38 geantwoord

Goedemiddag,

Ten eerste bied ik excuus aan voor de gang van zaken. Dit hoort natuurlijk niet zo te gaan. Ik heb uw dossier gelezen (melden en vergoeding kosten buitenland familielid). Ik heb uit uw naam uw klacht intern doorgestuurd naar onze afdeling KlachtenManagement. Mijn collega zal contact met u opnemen binnen uiterlijk 3 weken.

Belinda Kriele
Azivo