Klacht: Geen bloemen van bonus aanwezig, andere bloemleverancier!

op 09 september 2018 over Azivo Zorgverzekeraar in de categorie Zorgverzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag, 8 sept, waren er geen bloemen in de aanbieding van de bonus, die toen gold. Twee bossen voor de prijs van €4,- bij navraag bij de klantenservice, werd er gezegd, dat ze een andere bloemleverancier hadden, niet van AH. Hoe kan dit? Daar heeft de klant toch geen boodschap aan? Ook op maandag 9 juli waren er geen bloemen in de aanbieding. Er werd toen gezegd, dat ik ’s avonds maar terug moest komen, omdat de bloemen op zaterdag besteld werden en pas maandagavond geleverd werden. Het was maandagmiddag, ca. 16 uur. Graag antwoord!

Gewenste Oplossing:

Alsnog de aanbieding!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Azivo Zorgverzekeraar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Azivo Zorgverzekeraar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Azivo Zorgverzekeraar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Azivo Zorgverzekeraar

Heeft op 12 september 2018 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. B.M. Manten