Klacht: onvriendelijke klantenservice. weigeren van zenden van een totaal overzicht openstaande saldo

op 21 juli 2012 over Azivo Zorgverzekeraar in de categorie Zorgverzekering

Ik vind dat dit bedrijf heel erg achteruit is gegaan ben al heel lang klant bij hun maar merk dat het daar een een bende is. het begint al met contact opnemen met de klantenservice. als je vraagt als je nog openstaande posten hebt krijg je van de ene medewerker te horen dat je bv 75 eigen bijdrage 2011 en 144 aan premie moet betalen en je moet het totaalbedrag maar zelf optellen doen ze niet he. maar nu komt het dan bel je 5 minuten later weer omdat je het niet helemaal vertrouwd en niet snapt dan krijg je weer hele andere bedragen door en als je vraagt om het totaal of een totaaloverzicht zodat je alles in 1 keer kunt betalen weigeren ze je die gewoon op te sturen of te mailen dat is hun beleid. heb meerdere keren doorgegeven dat ik niet alle stukken van ze heb ontvangen maar lees hier dat daar dus meer mensen last van hebben. ik ben best bereid te betalen maar wil wel weten waarvoor ik betaal. dat is mijn goed recht om dat te weten en Azivo is wettelijk verplicht mij

ik wil een overzicht met de betaalde en openstaande bedragen en wat er verrekend is van de 350 euro die ik al had overgemaakt omdat het dan zeker alle bedragen zou dekken die ik toen had door gekregen. klantenservice medewerkers beter opleiden. ik heb al vaker verkeerde informatie gehad.

Bericht van Azivo Zorgverzekeraar

5 jaren geleden - Beste orealyo, Wat vervelend dat je na herhaaldelijk vragen nog steeds geen duidelijk antwoord en overzicht hebt gekregen over wat er nu nog open staat. Ik begrijp dat je een overzicht wilt over de betaalde en openstaande bedragen en wat er verrekend is van de 350 euro die je al had overgemaakt. Om een en ander goed na te kunnen kijken vraag ik jou om een e-mail te sturen aan webcare@azivo.nl met daar in je naam en verzekerdennummer te noteren. Refereer in je mail ook even naar de klacht op deze site, dan hoef je je verhaal niet helemaal opnieuw te doen. Zodra ik je mail heb ontvangen ga ik er voor zorgen dat je zo'n overzicht krijgt. Met vriendelijke groeten, Leontine Seuren Azivo, team webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Azivo Zorgverzekeraar in behandeling genomen

Bericht van Azivo Zorgverzekeraar

5 jaren geleden - Beste heer Semwell, Wij vinden het vervelend te moeten constateren dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. U geeft aan geen juiste informatie te verkrijgen. Wij kunnen u daar als volgt over informeren. Onze afdeling debiteuren heeft u op 19 juli 2012 onderstaand overzicht gestuurd per post : Na aanleiding van uw telefonische contact op 13 juli 2012 delen we u het volgende mee. Uw Betaling van € 350,00 op 12-07-2012 is geboekt op : Eigen risico declaratie nr. 6087145 kenm.nr. 56281038 € 19,86 Eigen risico declaratie nr. 5886712 / 5679225 kenm.nr. 54503595 € 54,71 Eigen risico declaratie nr. 6289625 kenm.nr. 60071664 € 25,96 Eigen risico declaratie nr. 3287465 kenm.nr. 30339883 € 113,34 Premie juli 2012 kenm.nr. 58732108 € 136,13 Graag zouden wij van u willen weten of u dit overzicht heeft ontvangen. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan vernemen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Raymond Korst Webcareteam Azivo

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Azivo Zorgverzekeraar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Azivo Zorgverzekeraar

Heeft op 24 juli 2012 om 09:43 geantwoord

Wij hebben eerder al een overzicht gestuurd naar verzekerde. Mocht verzekerde hier vragen over hebben dan horen wij dat graag.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Azivo Zorgverzekeraar beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door orealyo