Klacht: Azerty doet trucendoos om geld niet terug te storten!

op 17 maart 2019 over Azerty in de categorie Computerwinkels

Order W01372459
Ik koop een videokaart van € 185,- bij Azerty. Deze videokaart geeft hele grote lelijke vlekken en storingen op het scherm. Azerty vraagt om foto’s als bewijs. Ik stuur de foto’s. Azerty zegt: “Vraag een retouraanvraag aan via onze website.” Ik vul de retouraanvraag aan en vink aan dat ik mijn geld terug wil. Azerty krijgt de videokaart de volgende dag binnen netjes in orginele verpakking! En dan hoor ik niets meer! Na 5 dagen gaat de trucendoos open van Azerty. Er wordt de domme gespeeld en er wordt plotseling zonder mijn toestemming een zelfde videokaart verzonden! Ik vroeg vriendelijk: “Kunt U mijn geld overmaken en stoppen met dergelijke acties.. want dit videokaart is een AMD videokaart en werkt niet in mijn Intel pc.” Ik hoor een paar dagen opnieuw niks.. dan krijg ik weer een mail met dat de factuur bij deze mail als bijlage zit..” Ik vraag opnieuw waar bent u mee bezig? Kunt u mijn geld met spoed terugstorten aub?” Vervolgens krijg ik geen gehoor. Betalen via iDeal gaat in 1 seconde.. maar jouw geld terugkrijgen duurt wekenlang inclusief het zwijgen en diverse spelletjes.. dus de trucendoos om jouw geld niet terug te storten! Dit is elke keer weer een harde spel van bedrijven zoals Azerty! Dit zijn de andere bedrijven die dezelfde truc toepassen.. Arts Craft, Coolblue, Mediamarkt, NLE, Ziggo. Mijn persoonlijke ervaring!

Ik wil mijn geld netjes terug!

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Azerty over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door royalty