Klacht: scheur in broek

op 10 april 2012 over Axi Schoen in de categorie Schoenenwinkels

mijn naam is milou v.d kraats heb vrijdag een broek gekocht bij axischoen en nu heb ik hem zaterdag aan gehad en ik trek hem aan zit er een gat in dus ik vandaag met de bon teruggegaan, had eerst gebeld want ik kom uit deventer maar dat hele telefoonnummer werkt niet eens.ook werd er gezegd dat ik meteen terug had moeten komen het liefst die dag nog maar zeg nou zelf vanuit deventer? toen zei ze je had ook zondag moeten komen maar ik moest werken dus ik kon gewoon echt niet eerder als vandaag

eenmaal aangekomen vertel ik mijn verhaal en krijg ik te horen dat er geen garantie zit op kleding en ze weigeren er iets mee te doen want hun beweren bij hoog en laag dat ik er zelf een gat heb ingemaakt dat ze geen garantie geven hadden ze tegen mij moeten zeggen op het moment dat ik de broek kocht nu heb ik een broek met een gat erin de filiaalmanager kon ik niet eens spreken want die was in een prive gesprek aan de telefoon dan moest ik over een half uur maar terugkomen uiteindelijk dacht ik laat het allemaal maar maar benwel echt pissig over want nu ben ik 25 euro lichter zonder dat ik er iets voor heb teruggekregen dit vind ik geen service en hoop dat jullie alsnog iets voor me kunnen betekenen want zo ga je niet met je klanten om

ik ben tevreden als ik of mijn geld terugkrijg of dat ik iets anders moet uitzoeken dat maakt mijook nietuit maar wil er wat voor terug want dat recht heb ik ben binnen het termijn van 8 dagen teruggegaan

Alle klachten die gemeld zijn door bellamilou