Klacht: Avast is nergens te bereiken.

op 27 september 2017 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Volgens Avast heb ik een abonnement twv 19,99 gekocht. Dit heb ik echter nooit gedaan. Ik wil Avast graag spreken over deze kosten, maar kan hun nergens bereiken. Ondertussen wel een Incassoverhoging ontvangen nu totaal 46,49. Ik wil antwoord op mijn vragen, Incasso bureau kan mij niet verder helpen. Geprobeerd te bellen met Avast, maar daar kom je niet doorheen, vanmiddag bijna 3 kwartier aan de telefoon gehangen zonder enig resultaat. AVAST neem contact met mij op.

Ik heb geen bestelling gedaan, dus de faktuur als ook de incassokosten moeten weggenomen worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

Reactie van de melder van de klacht hansleeflan2

1 maand geleden - Vandaag weer opnieuw geprobeerd contact op te nemen met Avast, maar opnieuw zonder gewenst resultaat. Dit keer wordt de verbinding elke keer verbroken. Er is gewoon geen enkele manier om met dit bedrijf in contact te komen. Dit keer een 'ticket' aangemaakt door eerst een account aan te maken via de webwinkel, en via de ticket mijn verhaal gedaan en heb mijn telefoonnummer daar achtergelaten. Mag toch hopen dat zij mij nu bellen. Wordt inmiddels behoorlijk irritant. Ben benieuwd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hansleeflan2