Klacht: zwarten heup tas

shalo49 op 06 augustus 2023 over AV 070 in de categorie Algemeen

woensdag 4 augustes belde ik een taxi van hmc naar huis voor twee personen taxi wagen kwam we stapten in gingen rijden halven wegen zag dezen damen dat ze twee personen moest halen en dat ik alleen en niet twee personen stond vermeld ze stopten en riep er uit of betalen ik zij bel de taxi cetralen ze bleef door rammen er uit er uit ik zij zet ons bij hmc af niet hier met pijn en moeiten deet ze dat door de spannig vergat ik mijn zwarten heup tas met me huis sleutels er in tevens mijn schootermobiel sleuten zieken huis pas hmc en veel meer ik kan mijn woning niet meer in voor mijn injktie en mijn medecatie heb de politie ook gebeld alles ligt bij mij thuis ik ver blijf nu op de markensestraat 156 2583pw de politie vind dit ook schandalig

mijn heup tas terug

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AV 070

Reactie van de melder van de klacht shalo49

8 maanden geleden - waar ik niet mee eens ben av070 de persoon is in dienst van hun waar ik mijn heup tas heb achter gelaten in haar auto waarom kunnen ze geen contacht met haar op nemen ook wan wegens haar schoftelijk gedrag en mij heup tas heb ik in haar auto gelaten

Reactie van de melder van de klacht shalo49

8 maanden geleden - ik ga aan giften doen en een advocaad inschakelen av070 heeft ook de fout gemaakt door een persoon terwijl ik voor twee personen heb gereseveerd ikwil mijn heup tas terug eric schouten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AV 070 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shalo49