Klacht: autopech, geen hulp!

op 27 juni 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

6 juni hadden wij autopech bij het Harde, naar aanleiding van dit hebben wij ANWB gebelt en gelukkig na een half uurtje zaggen we de auto aankomen. eenmaal aangekomen hoorde wij van meneer dat onze auto tot aan huis meegesleept kon worden en niet naar een garage. Nu horen wij dat het dus wel kan en hebben wij gebelt. Wij kregen een hele onbeleefde mevrouw aan de lijn die ons uiteindelijk vertelde dat ze de wegenwacht zou gaan sturen. er was iets in het systeem verkeerd gegaan hierdoor werd de pech niet geregriteerd in het systeem. na een half werden we terug gebelt en vertelde mevrouw dat ze geen wegenwacht meer ging sturen, ook herhalde ze de hele tijd waarom we niet eerder gebelt hadden, maar volgens mij bepaal ik zelf wel wanneer ik bel. ik wist namelijk niet hoe het precies zat. Na met ons in discussie te gaan, terwijl wij de klant zijn, deed ze de telefoon opeens random dicht zonder iets te zeggen. Is dit hoe jullie met klanten omgaan als jullie geen oplossing kunnen vinden? ben al 19 jaar lid en heb dit nog nooit meegemaakt. Aan zoveel van ANWB gevraagt en iedereen verteld ons wat anders. onze auto staat hier nou al weken voor de deur ik kan niet mijn huis uit, omdat ik geen auto heb. Betaal ik jullie voor niets? jullie zoude met een oplossing moeten komen!
hoop op een snelle reactie en een oplossing!

Als er een oplossing is, en dat is dus ls de auto gesleept kan worden naar een garage.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janetdokur