Klacht: Automatische incasso aanvragen onmogelijk via site eon

op 24 januari 2014 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 januari jl. heb ik het maandelijks bedrag, via de site, verhoogd naar € 100,– per maand. Hier kreeg ik vrijwel direct een automatisch bevestigingsantwoord. Omdat ik dit bedrag graag automatisch wil laten incasseren, probeerde ik dit ook via de site te regelen. Dat lukte niet omdat het bankreknr niet ingevuld kon worden. Telefonisch contact geprobeerd. Ik zou worden teruggebeld. Dat gebeurde niet. Daarna via de klantenservice site mail gestuurd met dit verzoek. Geen reactie ontvangen. Op 13 januari jl. heb ik tweemaal gebeld met eon. Kreeg eindelijk een e-mail adres waar ik (wederom) het verzoek kon doen. Heb mail gestuurd, geen reactie. Nu krijg ik vandaag acceptgiro in de bus met het “oude” maandbedrag. Weet niet waar ze mee bezig zijn, in ieder geval niet hun klanten behoorlijk behandelen!

Gewenste Oplossing:

1) maandbedrag aanpassen (weer) naar € 100,--.
2) automatische incasso invoeren.
Per direct svp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EON

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EON nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne24