Klacht: Autobahnvignetten

op 06 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 02-07-2012 heb ik bij de ANWB winkel autobahnvignetten gekocht voor in Oostenrijk. Bij thuiskomst kom ik tot de ontdekking dat de vignetten niet goed zijn geknipt waardoor we op 2 dagen tijdens onze vakantie geen geldende vignet hebben. Op 06-07-2012 terug gegaan naar de winkel. Hier deden ze er moeilijk en wilden deze fout niet herstellen. Zij deze namelijk wat de klant wilde en kregen nwel vaker rare vragen van klanten m.b.t. vignetten.

Gewenste Oplossing:

3 nieuwe autobahnvignetten zodat we op elk moment terug naar huis kunnen tijdens de vakantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 09 juli 2012 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.S.