Klachten over Aurela

1.0 /10
1 stemmen

Tijdslijn

bestelling niet ontvangen

Klacht van Kai 123 op 06 april 2021 over Aurela in de categorie Internetshops - Sport

Na 3 maanden nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Aurella verschuild zich achter een vage website www.Beyleaf.nl die op mijn e-mails alleen maar reageert met dat ik nog even geduld moet hebben en dat mijn bestelling onderweg is. Lees meer

Geen communicatie

Klacht van L.Stensen. op 27 december 2020 over Aurela in de categorie Internetshops - Sport

16 december heb ik een bestelling geplaatst en gelijk betaald. Ik heb tot op heden geen reactie gekregen op de betaling en de mails die ik gestuurd heb. Ik heb nu een mail gestuurd dat ik afzie van de koop en... Lees meer

geen levering of communicatie

Klacht van Orlandof op 07 december 2020 over Aurela in de categorie Internetshops - Sport

op 18 november iets besteld, tot nu toe niets ontvangen. Meerdere mails naar de zogenaamde klantenservice gestuurd, geen communicatie terug. De tracking staat sinds 1 december nog steeds op: departed facility Conclusie: onbetrouwbaar en waarschijnlijk een fake bedrijf Lees meer

Niet leveren van bestelling

Klacht van Care for Level op 24 april 2020 over Aurela in de categorie Internetshops - Sport

Op 1 april een bestelling met bestelnummer A13154 geplaatst, voor trainingsdoeleinden. Op de website staat al twee weken dat er voorraad is. Vorige week woensdag 17 april is mij verzekerd dat er vandaag 24e april, uiterlijk geleverd zal worden. Tot... Lees meer