Klacht: Slechte service auping

Mevr.H. Teunisse op 09 februari 2022 over Auping in de categorie Bedden

10 jaar geleden een auping boxspring gekocht van 5000€. Na drie maanden ging de bodem doorzakken.
Het bed is opgehaald en pas na 7 maanden na diverse telefoontjes teruggebracht.
Helaas kregen we dezelfde problemen met het onderbed.
De leverancier wilde het bed alleen ophalen als we voor een leen bed 75€ per bed wilden betalen.
In die tijd is mijn man overleden. Dus is er enige tijd overheen gegaan.
Na een paar maanden is mijn dochter gaan klagen.
Daar hebben wij nooit meer iet over vernomen.
Daar ik in een zeer zware rouw periode zat hebben wij het maar opgegeven.
We hebben daarna tussen de matrassen een hardboardplaat gelegd.
Als dat de service van auping is vraag ik me af wat je moet doen als je een bed van 5000€koopt om je gelijk te krijgen

M.v.g. Mevr.H. Teunisse Colijn
Tel. 0633987713

Ik had in die tijd wat meer begrip en service verwacht.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Auping

2 jaren geleden - Beste mevrouw H. Teunisse, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik kan helaas geen informatie terugvinden op uw e-mailadres. Zou u uw klacht op de e-mail willen zetten? Wij kijken graag met u mee naar de status van uw service. Ons e-mailadres is [email protected]. Wij vernemen graag uw reactie.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mevr.H. Teunisse

2 jaren geleden - N.a.v, bovenstaand bericht deel ik u mede dat mijn e.mailadres is veranderd van teunisse@zeelandnet in [email protected]

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 28 februari 2022 om 14:26 geantwoord

Beste mevrouw H. Teunisse,

Bedankt voor uw terugkoppeling. Wij vinden het spijtig te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Ik kan helaas geen informatie terugvinden op uw e-mailadres. Zou u uw klacht op de e-mail willen zetten? Wij kijken graag met u mee naar de status van uw service. Ons e-mailadres is [email protected]

Wij vernemen graag uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.H. Teunisse