Klacht: slecht dekbed

Madine op 28 juni 2018 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag. Dit jaar heb ik een duur Auping donzen dekbed cadeau gekregen van mijn moeder. Zij heeft deze via Vente Exclusive met korting voor € 230,00 aangeschaft. Het gaat om een seizoensdekbed. Helaas is de kwaliteit sterk ondermaats. Mijn slaapkamer ligt elke dag onder stof.
Er komen heel veel donsjes vrij uit het dekbed. Mijn bed, lakens, slaapkamer, maar ook mijn lichaam zitten constant onder donsjes. Het aantal donsjes veroorzaakt bovendien een allergische reactie. Bij het wassen van de lakens valt keer op keer op hoeveel stof en donsjes achterblijven. Ik moet elke ochtend stofzuigen in de slaapkamer om de vrijgekomen stofdeeltjes en donsjes uit het dekbed te verwijderen. De kwaliteit van het dekbed is dus zeer en zeer ondermaats en voldoet niet aan de verwachtingen. De voering is van slecht materiaal, waardoor de donsjes niet geïsoleerd blijven. Kortom, ik heb enorm veel werk aan dit dekbed welke niet goed is gevoerd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het dekbed inruilen voor een beter model. Desnoods een dekbed zonder donzen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Dag Robin, is er wellicht al een reactie? Het is overigens de moeite van het vermelden waard: op de site van Auping staat dat zij 2 jaar garantie bieden op hun dekbedden...

Bericht van Auping

6 jaren geleden - Wij hebben mevrouw een mail gestuurd met daarin de oplossing. Indien er sprake is van overmatig donsverlies zullen wij dit naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door