Klacht: Skai bekleding boxspring scheurt

Hasel op 02 maart 2022 over Auping in de categorie Bedden

Nadat in de garantieperiode van één van de 2 boxspringbedden de skai-bekleding is gaan scheuren en schilveren is deze via de verkoper (WBPoortvliet) vervangen. Het tweede bed is buiten de garantieperiode gaan scheuren en nu wil Auping dit niet vervangen c.q. tegen een aannemelijke vergoeding herstellen. Ook het hoofdboord bvertoont meerdere scheurtjes.

Vervanging van de bekleding van het bed tegen een redelijke vergoeding.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Auping

1 jaar geleden - Geachte H. Selser, Via verschillende kanalen hebben wij nu momenteel contact. Zoals in de e-mail is aangegeven kunnen wij de bekleding niet herstellen op de box door middel van herstofferen. U heeft dan ook een commercieel voorstel ontvangen voor het aanschaffen van een nieuwe boxspring. U kunt hierover in contact blijven met de winkel waar de verkoopovereenkomst mee is afgesloten en waar u het voorstel van heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Auping

Reactie van de melder van de klacht Hasel

1 jaar geleden - L.s., Een beetje late reactie, wegens omstandigheden. Hartelijk bedankt voor jullie inzet, dit heeft helaas niet geleid tot een bevredigende oplossing. Auping neemt GEEN verantwoordelijkheid naar de klanten. Portemonnee open: dan zeer welkom Portemonnee gesloten: dan zoek je het maar uit. Gezien het aantal klachten op uw site van Auping, gaan wij hier nooit meer iets kopen, laat staan, aanbevelen bij anderen. Met vriendelijke groeten, Fam.H.Selser

Alle klachten die gemeld zijn door Hasel