Klacht: Matras krijgt doorligplek

Lea.56 op 23 april 2012 over Auping in de categorie Bedden

Ik heb op 27-08-2008 een auping bed + matras gekocht. Ik heb er heel lang voor moeten sparen en voor mij is dit een hele uitgave geweest. Maar aangezien ik een dubbele hernia heb, is een goed bed/ matras geen luxe. In maart 2010 merkte ik dat er in het matras een doorligplek/ kuil was ontstaan. Toevallig was er in die maand een Auping monteur bij mij om een leeslamp te vervangen en die gaf aan dat deze kuil in het matras niet normaal was en dat ik actie moest ondernemen. Ik heb toen contact opgenomen met Auping. Mijn matras werd binnen een paar weken gerepareerd en kreeg het ergens in augustus 2010 terug. Netjes afgehandeld, geen klachten. MAAR nu heb ik weer hetzelfde probleem: er is WEER een doorligplek/ kuil ontstaan. Ik heb natuurlijk weer contact opgenomen met Auping en nu willen ze WEER een medewerker langssturen om het matras te beoordelen en dan willen ze weer het matras laten repareren. Dit totaal niet acceptabel! Ik heb Auping al een keer de kans gegeven om het matras te repareren, maar als ik nu weer dezelfde klacht heb, dan is er duidelijk iets niet goed met dit matras. Ik ben enorm teleurgesteld en ik kan mij niet voorstellen dat Auping niet met een andere oplossing kan komen. Van alle merken heb ik juist Auping gekozen omdat ze zoveel reclame maken over hoe goed hun matrassen/ bedden wel niet zijn. Niet dus. Het gaat niet om een matras van € 2!

Ik wil graag een NIEUW matras, en niet dat dit zelfde matras nu voor de tweede keer wordt gerepareerd.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 02 november 2012 om 11:04 geantwoord

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u problemen heeft ondervonden bij het gebruik van uw Auping matras. Helaas bleek uw matras niet geheel naar behoren te zijn, waarbij eveneens de hardheid van de matras u niet de juiste ondersteuning kon bieden. Middels uw Auping dealer hebben wij uw matrashoes voorzien van een gehele nieuwe kern, waarbij deze op uw verzoek een extra stevige inhoud heeft gekregen. Wij vertrouwen erop dat u inmmiddels naar tevredenheid gebruik maakt van uw Auping matras.

Alle klachten die gemeld zijn door