Klacht: aub…hulp

op 17 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Beste medewerker,
Probleem van mij is dat ik een auto heb met een storing aan een luchtregelsysteem in het inlaatspruitstuk…(dit bleek achteraf het probleem te zijn bij de garage)
Auto had geen power en kon niet meer als 2500 toeren mee maken.
Met deze storing ben ik dus naar een garage gereden om het uit te laten en uiteindelijk deze aangeboden ter reparatie..
Omdat de auto nog reed ben ik niet bewust geweest om de anwb in te schakelen.
Na 1 dag ben ik gaan bellen en werd me geadviseerd door anwb verzekeringen en diensten om toch de anwb hulp centrale te bellen..
Uiteindelijk belde mij dhr Ruyter(eindverantwoordelijke) mij op om te zeggen dat ik geen hulp van de anwb kon maken omdat ik de storing 1ste instantie niet had aangemeld voordat ik naar de garage ben gegaan…Hij adviseerde me een mail te sturen.
Ik heb de vele opties bij de anwb zoals de anwb assist..
Ben al vele jaren trouw lid en vraag me af na een eerlijk verhaal of jullie me toch kunnen helpen?
De reparatie duurt enkele dagen en kost me honderden euro’s..
Ik kan dus ook niet mijn werk voortzetten vanwege geen vervoer en loop dus ook extra kosten daarop..
Had natuurlijk 1ste instantie van te voren eerst de storing moeten vermelden,maar de hectische toestand waar ik in zat is dat me ontgaan…

Ik heb een eerlijke verhaal verteld en hoop dat jullie me tegemoet kunnen komen met de diensten van de anwb…
Alvast bedankt voor jullie reactie…

D.Hoscan
Lidnr:224540637

Als nog een oplossing..tegemoetkoming

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

ANWB

Heeft op 18 juli 2012 om 10:41 geantwoord

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bergama