Klacht: Asus laptop

azimilahi op 09 april 2018 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Wij hebben 3 weken terug een nieuwe laptop gekocht bij Media Markt. Na 3 dagen zijn wij terug gegaan naar de winkel, omdat deze laptop erg traag is. Wij hadden specifiek gevraagd om een wat snellere, maar hij loopt vast en meerdere dingen tegelijk doen op de laptop is niet mogelijk. Wij mochten niet ruilen, omdat de laptop was uitgepakt.

Nu na 3 weken moeten wij weer terug gaan met dezelfde laptop, omdat deze crasht heel de tijd.

48 uur zou het duren voordat wij de laptop terug zouden krijgen. Nu worden wij gebeld, dat de laptop naar de fabriek gestuurd wordt, omdat Media Markt hem niet kan maken.

Nu moeten wij 3 weken wachten voor wij weer bericht terug krijgen. Wij hebben deze laptop gekocht, omdat wij hem nodig hebben en er gebruik van willen maken. Nu kan dit nog steeds niet.

Het was niet eens een hele goedkope laptop, maar je koopt iets van een ruim €500,- en dan mag je toch wel verwachten dat het werkt. Nou mooi niet dus. Deze laptop is dus nu ondertussen pas 1 maand oud, maar wij hebben er nog steeds vrijwel geen gebruik van kunnen maken.

Een nieuwe laptop per direct. Compensatie, of geld terug

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door