Klacht: assistentie

op 18 juni 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

boekingsnummer 3135684

Aanvraag assistentie gedaan. Bleek bij aankomst op Schiphol code s te zijn en heb nodig een c. Assistentie zou er staan nadat ik had ingecheckt. Niets van dat alles. Zoek zelf maar de assistentie en zie de code maar te veranderen. Afijn dat was gelukt en ging toen prima tot in het vliegtuig. Wie verzint het om een mindervalide op rij 17 te zetten. Heb dus ruim 6 uur met krampen in de buik gezeten omdat het niet mogelijk was om bij de toilet te komen. De purser van die vlucht verbaasde zich hierover, zou een aantekening hiervan maken zodat het op de terugweg goed zou gaan. Zij vond dit ook niet kunnen. Aankomst Egypte. Assistentie tot op de landingsbaan. Zoek het zelf verder maar uit.

Overigens moest ik tui reisleiding hiervan op de hoogte brengen. Dat heb ik gedaan.

Terugvlucht. Tijdens inchecken krijg ik rij 22. Uitgelegd dat ik voorin of achterin dicht bij toilet moet zitten en dat er ook melding van gemaakt zou zijn. Uitleg balie: Is een korte vlucht met tussenlanding waarna ik een andere plaats zou krijgen.
Assistentie prima tot aan de zitplaats.Echter niet fijn voor mij dat ik in een vol vliegtuig gereden wordt. Maar was blij met de hulp. Oude crew licht nieuwe crew in over mij. Aankomst Hurghada, iedereen eruit behalve ik. Vervolgens zie ik een vliegende schoonmaak en nieuwe crew. Goed nieuws mevrouw Wempe u mag deze vlucht blijven zitten. NEEEEE ik zou naar voren of naar achteren verhuizen en weiger te blijven zitten. Hoe moeilijk is dit om te begrijpen. Zo vaak aan gegeven (min 5x) Inmiddels toestel vol en nog 10 open plekken. Waar ik pissig om wordt is het antwoordt dat mensen ervoor betaald hebben. Ik ook en heb het tig x aangegeven. Uiteindelijk kan ik naar rij 32. Als kermisattractie moet ik mij met veel hulp hier naartoe zien te begeven. Heel vervelend en voor mij gênant.
Met heel veel vijven en zessen is er iemand zo lief die zijn plaats afstaat aan mijn dochter die dan aan de andere kant van gangpad komt te zitten. Die heb ik echt nodig bij van en naar toilet.

Aankomst Schiphol. Iedereen eruit behalve ik. Ik wacht tot
ik de assistentie krijg. Foute gedachte. Mevr Wempe uw rolstoel staat in de gate. Uhhh hoe ga ik daar komen??? Ja, er is geen assistentie aangevraagd. Hoe bedoel je geen assistentie aangevraagd. Er is niet eens moeite gedaan om alsnog assistentie te regelen. Ik kon geen kant op en met alle krachten die ik had heb ik mijzelf uit het vliegtuig moeten zien te krijgen. Heb hier geen woorden voor. Echt schandalig.

Overigens was de assistentie vorig jaar ook niet vlekkeloos maar dit slaat alles.

Als ik kon zeggen dat het super geregeld was en niet zoals nu een vreselijke kwelling.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Goedemorgen, dit klinkt erg vervelend. Wellicht kunnen wij u helpen met ons programma Groeten van Max. Zou u ons een mail kunnen sturen met uw naam en klacht. Dan nemen we contact met u op. We zijn te bereiken op [email protected] Vriendelijke groet, Het Groeten van Max Team

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sansteenbri