Klacht: Mislukte betaling

jesssie op 26 september 2022 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden bij asos voor een flink bedrag een bestelling geplaatst. Deze betaling is mislukt. Wel werd het geld afgeschreven. Volgens asos moest ik 10 werkdagen wachten. Dat deed ik, zonder succes.
Mijn geld is weg, 100 mails gestuurd, gechat met de UK klantenservice. Niks helpt. Wacht nog 1 mailtje af, dan maar aangifte doen bij de politie.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jesssie