Mijn Klacht:
Net als vele anderen die een klacht hebben ingediend, heb ook ik na 2 maanden mijn geld niet teruggekregen na een retourzending. Ik krijg net als alle anderen de mededeling dat er een speciaal team achteraan zit en dat ze bevestiging moeten krijgen van de bank om het bedrag aan mij over te kunnen maken. Ondanks dat ik er eerst van overtuigd was dat ik gewoon netjes mijn geld terug zou krijgen, heb ik daar nu totaal geen vertrouwen meer in. Ik vind het heel erg jammer dat een goed lopend bedrijf als Asos op deze manier met zijn klanten omgaat. Ik voel me opgelicht want asos gaat er vandoor met onze centen. Bij mij gaat het slechts om een paar tientjes, maar ik lees dat sommige klanten meer dan honderd euro kwijt zijn. Dit is schandalig. Asos moet iedere euro terugbetalen. Want op deze manier ga je niet met je klanten om. Ik zal daarom zeker geen kleding meer bestellen via Asos.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn geld terugkrijg en dit probleem ook voor andere mensen wordt opgelost.
