Klacht: Asociale bezorger

op 18 augustus 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren 17-08-2017 trof ik in de Griegstraat in Heemskerk een auto met het kenteken V-499-GF van UPS bijna midden op straat de bezorger zat niet in zijn auto.
Nadat ik had geclassoneerd kwam de bezorger aan lopen en gebaarde naar mij dat ik maar achteruit moest, ik zei ga jij maar over de stoep daar sta je toch al gedeeltelijk op maar meneer zei als JIJ niet achteruit gaat blijf ik hier wel staan ik heb tijd genoeg. Nou woon ik daar vlak bij dus we zijn uitgestapt hebben de auto afgesloten en zijn weggelopen. Meneer ging toch maar volgas over de stoep met een op stekende middelvinger in de richting van mijn zoon. U begrijpt dat ik daar niet van gediend ben en vooral omdat U zelf hier onder schrijft gebruik nette tekst en geen schutting taal of scheld woorden kunt U dit dan ook tegen uw bezorgers vertellen, dit voorval is geen reclame voor uw bedrijf. Ik heb het op beeld van mijn dashcam kan het alleen niet uploaden.

Als er excuses komt van de bezorger.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:02 geantwoord

Goedemorgen,

Onze welgemeende excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hebben uw klacht doorgezet naar het aflever center met referentie nummer 1-67895353350.

Zij zullen e.e.a. gaan onderzoeken en u zult van hen feedback krijgen. De chauffeur zal hierover worden aangesproken door zijn direct leidinggevende.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Esselman