Klacht: Asociaal behandeld door personeel keuken kampioen heerlen en vervolgens belofte na belofte niet na komen!!

op 14 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

In Maart dit jaar een keuken uitgezocht n.a.v. een leuke spontane verkoper in Heerlen.
Adverteren met montage voor 1 euro en dit ook in het verkooppraatje opnemen.
Echter na het opmaken van de offerte rekenen ze opeens 375 euro voor de montage. De reden zou zijn de monteur moet ook betaald worden??
Hier meteen op ingesprongen en dus voor 1 euro de montage erbij.
Alles mooi en wel totdat mevrouw van het filiaal in Heerlen contact met mij op neemt met foute gegevens in de mail. Als ik mevrouw wijs op de fouten in de mail beledigd ze me meerdere malen en maakt me uit voor stalker! Telefonisch neemt mevrouw contact met me op en zonder enige reden begint ze tegen me uit te vallen en scheldt me letterlijk de huid vol. (Mijn collega 2 meter verderop kon het geschreeuw horen!!!)
Na dit voorval met de filiaalleider besproken te hebben langs gegaan bij het filiaal.
Desbetreffende mevrouw had een slechte dag en bood uiteindelijk haar excuses aan.
Helaas was de filiaalleider verhinderd die dag.. (dag ervoor wist hij niks van een begrafenis)
De verkoper die me geholpen had in het begin nam het gesprek over.
Met de filiaalleider heb ik na het voorval besproken dat er een tegemoetkoming zou komen voor het onprofessionele gedrag van mevrouw.
De verkoper wist hier op de dag dat ik langs ging niets vanaf? En gaf zelf aan weinig communicatie te hebben binnen het bedrijf….
Prima kan gebeuren, dag erna wederom contact gezocht met de filiaalleider. Deze zou me laten weten wat de tegemoetkoming zou zijn echter was hij er nog niet uit.
Dezelfdedag zou ik teruggebeld worden. Helaas tevergeefs!
De dag erna maar weer zelf gebeld en ze waren het vergeten….. uiteindelijk zouden ze me tegemoet komen met 2 spotjes die volgens hun dan extra waren…
Helaas voor hun dat mijn vriendin foto’s heeft gemaakt van de keuken tijdens verkoop.
Hierop is duidelijk te zijn inclusief 3 led spots.
Wederom terug gebeld naar de filiaalleider. Echter geen succes meneer was er niet, de vervanger wist nergens vanaf en kon dus geen info geven.
De filiaalleider zou bellen de volgende dag. Om 16uur was mijn geduld op en wederom gebeld. Filiaalleider was er niet zou morgen wel bellen. Ik stond erop dat er voor 18.00uur een antwoord was op mijn vraag.
Ze proberen je af te schepen met een tegemoetkoming maar in principe proberen ze jezelfs te belazeren.
Uiteindelijk contact gezocht met het hoofdkantoor en de supervisor van de regio.
Deze meneer stond me netjes te woord en vroeg zich af wat er mis was gegaan. Hij ging dit onderzoeken en kwam erop terug.
Hier kwam uiteindelijk uit dat ik 3 led spots zou krijgen en een pedaal emmertje als extratje.
Heel mooi opgelost dacht ik weer.
Echter vandaag de levering en tot mijn verbazing geen 3 led spots maar 2 halogeen spots erbij.
Keer op keer belazerd en afspraken niet nagekomen. De hele organisatie van keuken kampioen lijkt naast elkaar te werken en beloftes worden niet nagekomen.
De klant moet alles zelf regelen en alles in de gaten houden. Minuten zelfs uren heb ik gespendeerd aan het werk dat keuken kampioen had moeten doen!!!

Een nette oplossing 3 led spots ipv 2 halogeen. Inclusief montage! Erkenning van fout op fout binnen het bedrijf en willen ze het echt goedmaken is een tegemoetkoming in de extra kosten die ik heb moeten maken geen overbodige luxe!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer Jeurissen, Dank u wel voor uw bericht. Spijtig dat u niet naar tevredenheid bent geholpen in de winkel. Ik heb inmiddels ook uw mail mogen ontvangen. Ik ga deze situatie bespreken en ga er van uit dat uw keuken vandaag naar tevredenheid wordt geplaatst. Uiteraard zorg ik ervoor dat u nog telefonisch benaderd gaat worden. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 27 juli 2016 om 07:33 geantwoord

Beste meneer Jeurissen,

Naar aanleiding van het plaatsen van uw klacht op klacht.nl hebben wij met u een afspraak ingepland om de verlichting het het deurtje van de spoelkast te vervangen. Ik heb inmiddels mogen vernemen dat deze service naar tevredenheid is opgelost en uw keuken nu 100% is opgeleverd. Ik wil u veel plezier wensen met uw nieuwe keuken!

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 27 juli 2016 om 09:08 geantwoord

Helaas ook met de service afspraak veel problemen. 1e x afspraak gemaakt en bevestigd per mail. Dag ervoor geen mail gehad. Weer bellen na 15min uitleggen doorgestuurd naar monteur. Nee er is helemaal geen afspraak gemaakt. Meteen met de monteur mondeling een afspraak gemaakt. Tijdstip alles afgesproken. Weer 2weken moeten wachten. Email van keukenkampioen met verkeerde tijdsblok. Weer bellen, nee het lag niet aan keukenkampioen en ik moest maar met de monteur bellen...? Service nee zelf bellen! Monteur verhaal uitgelegd, lag aan keukenkampioen bij hem afspraak is afspraak. Na 15.00uur ivm weer vrij pakken klant.
Diezelfde dag om 16.00uur nog niemand daar. Weer bellen, ik moest maar zelf contact opnemen met de monteur. Gsm stond uit had al vakantie??? Weer terug gebeld klacht ingediend. Uiteindelijk via de teamleider van de monteur toch een koppel deze kant opgestuurd. E.e.a. besproken met de monteurs waar het bijna weer mis ging. Als ik er niet bovenop had gezeten deurtje weer verkeerd geboord. In eerste instantie verkeerde boringen in deur (verkeerd handvat) en nu bij service afspraak weer bijna verkeerd handvat... lampjes van LED maar niet op laten hangen. Ze moesten de kastjes compleet weer afhalen en alle afwerking met lijsten enz. Los halen. Al met al ik heb mijn deurtje gemonteerd en de lampjes dus niet.
Wat een waardeloze service van een bedrijf met slogan: \"KEUKEN KAMPIOEN IS KAMPIOEN IN SERVICE\".
Helaas kan ik het bedrijf niet aanbevelen. Keer op keer gaat het mis en maken veel gebruik van afschuiven. Zelfs de filiaalleiders nemen geen verantwoordelijkheid. Heel erg slechte ervaring.

Alle klachten die gemeld zijn door Q. J.