Klacht: Artikel wordt voorbereid voor verzending: niet dus

op 01 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op maandag 29/8 een laptop besteld, in de verwachting dat deze dinsdag of op zijn laatst woensdag bezorgd zou worden. Dinsdag niets, woensdag niets, wel stond in mijn account dat artikel werd voorbereid voor verzending. Gemaild naar klantenservice, maar kreeg standaard antwoord dat mijn vraag binnen 3 werkdagen beantwoord zou worden. Waar je dus echt helemaal niets aan hebt. Echter toen ik de laptop nogmaals opzocht, was hij nergens meer te vinden in het assortiment. Vervolgens gebeld met klantenservice, nu bleek dat op het moment van bestellen, de laptop was uitverkocht. Op mijn vraag waarom ik hier dan geen bericht van krijg, werd geen antwoord gegeven. De bestelling geannuleerd en precies dezelfde laptop bij BCC besteld, notabene nog 50 euro goedkoper ook. Binnen 5 minuten bericht van BCC dat ik hem kon komen ophalen (omdat ik niet nog eens dagen wil wachten op een beloofde levering).

Ik zal niet meer tevreden zijn over Mediamarkt, omdat ik daar geen aankopen meer zal doen. Ik heb in het verleden diverse artikelen besteld, maar de belofte om de volgende dag te leveren zijn ze in mijn geval nog geen enkele keer nagekomen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M van den Broek