Klacht: Artikel onjuist geprijsd.

op 07 oktober 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanavond bezocht ik de ANWB winkel in Ede. Regelmatig snuffel ik daar in de reisboeken en omdat we volgend jaar naar Scandinavië willen reizen ging mijn aandacht daar naar uit. Ik zag een boek Lannoo’s Autoboek Denemarken, Zweden, Noorwegen en IJsland en de prijs stond aangegeven op € 24,99.
Ik besloot het boek te kopen en ging naar de kassa.
Daar kreeg ik te hoeren dat de prijs niet klopte en dat de prijs op de kassa (streepjescode) moest worden betaald. Dit was € 39.99 !!!!
Ik vind dit een vreemde gang van zake. In de winkel aan de kassa heb ik een foto gemaakt van het geprijsde boek. Je mag er als consument toch vanuit gaan dat de prijs die op het artikel vermeld staat klopt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het boek voor de geprijsde prijs geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door christa.feddema