Klacht: Artikel kwijt geraakt, niet geleverd

op 07 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 25 januari heb ik vijf artikelen in de webshop van Mediamarkt besteld, en betaald, tijdens de BTW weg ermee actie. Op 28 januari heb ik een mail ontvangen dat vier artikelen verzonden zijn, die ik 29 januari heb ontvangen. Ik heb gebeld met de klantenservice of het klopt dat het vijfde artikel nog volgt.
Volgens hun systeem zijn ze alle vijf gestuurd.
Waar ik van nr5 geen verzendbevestiging heb ontvangen.
Ze gaan het uitzoeken en zouden dezelfde dag nog iets laten weten.
Ik hoorde niets dus heb zelf nogmaals gebeld, en drie dagen later alweer. Omdat ik niks hoorde.
‘Ze zijn het aan het onderzoeken’ en zolang dat nog loopt kunnen ze niets voor me doen.
Ze zouden het magazijn gemaild hebben en een vaag antwoord terug gehad hebben, dus hebben ze de vraag nogmaals gesteld.
Ondertussen heb ik wel een mail gehad met een incidentnr. maar dus nog geen verdere informatie. En mn geld is al wel bij Mediamarkt.

Als hij (of een nieuwe) alsnog zsm geleverd wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brit.C