Klacht: Art. Worden niet herkend.

op 12 juni 2017 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jumbo heeft andere Namen van de artikelen die ik gekocht heb. Op de bon staan dus worden ze Door jullie niet herkend.i

Gewenste Oplossing:

Ik doe niet meer mee. En raad het anderen het ook niet aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scoupy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scoupy

Heeft op 19 juni 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste J.G. Klaassens,
We vinden het heel jammer dat je dit zo ervaart. Wij zijn continu bezig om ons team die de kassabonnen beoordeeld bij te sturen kwa productbenaming. Dit blijft echter mensenwerk wat af en toe kan resulteren in fouten.
In jouw account kwam ik verschillende aanvragen tegen die afgekeurd waren door een \"Slechte kwaliteit foto\". Om te zorgen dat je aanvraag de volgende keer direct wordt goedgekeurd raad ik je aan om de volgende video te bekijken. Deze geeft kort aan hoe je het beste een kassabon kan fotograferen en uploaden.
https://www.youtube.com/watch?v=x_mBuThDyMQ
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag via klantenservice@scoupy.com
Met vriendelijke groet,
Oscar van SCOUPY

Alle klachten die gemeld zijn door Jantina G