Klachten over Arke

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Arke in de categorie Online Reisbureaus. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Arke in de categorie Online Reisbureaus

0 klachten gemeld
2.4 /10
47 stemmen
47

Tijdslijn

MIZO HOTEL - MACEDONIE

Klacht van op 28 januari 2016 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Goedemorgen, Ik heb in oktober een grote klacht beschreven over het Mizo Hotel in Macedonie en het zou 2 maanden duren, voordat ik een reactie zou krijgen van ARKE. Nu is het al 28 januari en heb ik nog steeds niks gehoord!... Lees meer

boeken vergeten/verloren op het vliegtuig

Klacht van op 14 december 2015 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Beste, graag had ik geweten of jullie mij kunnen helpen bij het terugvinden van mijn 2 boeken die ik op het vliegtuig vergeten ben. Vlucht was OR338 Cancun-Amsterdam, zitplaats 25J en 25H die plaats vond op 10/12/2015. Aankomst Amsterdam 11/12/2015 De... Lees meer

koffer zoek

Klacht van op 12 november 2015 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn op reis geweest naar Mexico en daarbij is onze koffer kwijt geraakt. Nu, 2 maanden na thuiskomst hebben we nog steeds niets vernomen over onze koffer. Het blijkt zelfs niet de gewoonte te zijn, als de koffer gevonden... Lees meer

Geen aangepaste invalidekamer

Klacht van op 30 oktober 2015 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

Mevr Vormen is MS-patiënte en is volledig rolstoelafhankelijk. Dit was aangekondigd en dus bekend bij de reservering. Dit is ook bevestigd dat er een aangepaste hotelkamer zou worden gereserveerd. Echter mevrouw heeft zich niet kunnen douchen en vooral gebruik moeten... Lees meer

Downgrade Arkefly

Klacht van op 28 oktober 2015 over Arke in de categorie Online Reisbureaus

De terugvlucht vanuit Bonaire zijn we terug gezet van premium comfort naar comfort. Volgens de eu-richtlijnen recht op schade vergoeding van 75 procent van de ticketprijs. Van Arke kan ik een bon van 25 euro krijgen. Dit omdat ik schriftelijk een klacht... Lees meer