Klacht: vrije kaarten

TE Roozemond op 12 december 2018 over Arcaplex Spijkenisse B.V in de categorie Beauty & Wellness

Wij wilde half juli een film kijken en hebben 3 kaarten van 11,75 gekocht.
Na een half uur te hebben gewacht vanaf dat de film zou beginnen werden we naar huis gestuurd ivm met een technisch probleem en kreeg ik niet mijn geld terug maar 3 vrijkaarten zonder dat er werd genoteerd welke soort film. dus vrijblijvende keus.
Omdat ik ernstig ziek ben geweest 3 maanden konden we deze pas zaterdag laten verzilderen.

Nu werd er dus 3 euro per kaart geeist door de medewerker en toen ik mijn verhaal vertelde dat het ook 3D was volgens mij werd ik afgeblaft en moest ik dus 3×3 euro bij betalen! Ook werd mijn stempelkaart 2 te weinig afgestempeld.

Ik voel mij dus meerdere keren gedupeerd. We moeten er toch 35 km heen en 35 terug rijden voor een bezoekje aan Arcaplex.

een tegemoed koming zou wel op zijn plaats zijn. BV een vrijkaart die wel juist is ingevuld!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door