Klacht: Slechte behandeling door een arcaplex medewerker.

op 03 december 2019 over Arcaplex Spijkenisse B.V in de categorie Beauty & Wellness

Mijn vriendin, haar dochter waren maandag 2 december 2019 naar koffietijd film Last Christmas gegaan. Mijn vriendin haar dochter had de kaartjes al voor ons gekocht daar ze eerder bij de bioscoop was. Wij dachten dat ze al in de koffiehoek zat, dus wij wilden daar naartoe gaan. Maar halverwege hoorden wij naar wij denken de filiaalmanager tegen ons zeggen mag ik jullie kaartjes zien Mijn vriendin zei die heeft mijn dochter waarna ze op een krengerige toon tegen haar zei je gaat ze halen en tegen mij jij blijft hier staan op dat moment voelde ik me een klein kind die op haar donder kreeg. Mijn vriendin had inmiddels de kaartjes. Toen schreeuwde ze laat me de kaartjes zien. En tegen mijn vriendin jij gaat niet de film zien en dat ze de volgende x de toegang wordt ontzegd. Wij zijn geen kleine kinderen en haar gedrag naar ons toe heel onrespectvol. Ze gebruikte wel haar machtspositie. Zo iemand hoort niet in zo’n complex. Je verwacht toch wel een andere benadering met respect. Maar zoals wij behandeld worden past niet in de zin van klantvriendelijkheid. Hopende dat er hiermee toch wat mee gedaan wordt en dat de filiaalmanager hierop wordt aangesproken over haar gedrag!

Bij deze wil ik dat deze persoon hierop aangesproken wordt en dat ze een cursus volgt hoe benader ik mensen op een vriendelijke en respectvolle manier.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magdabish