Klacht: Ontzettende asociale manager

Hr Hagens op 21 november 2019 over Arcaplex Spijkenisse B.V in de categorie Beauty & Wellness

Ik schrijf deze klacht naar aanleiding van de beschrijving over de enorme onaangename ervaring met een niet te beschrijven onbeleefde asociale manager van de bioscoop.
Nl: mijn vrouw gaat met onze 3 kinderen naar de film, koopt daar 4 kaartjes.
Eenmaal in de zaal blijkt dat het geluid erg zacht staat, maar ze wil niet er meteen wat van gaan zeggen. Na een uur is het toch te gek en gaat ze naar de balie, meisje kon geen zinnig antwoord geven, manager kwam, stond mijn vrouw te woord, maar reageerde enorm onprofessioneel en geërgerd, de rollen waren omgedraaid. Mijn vrouw was een zeur, en de manager deed het allemaal goed. Iedereen had klachten over het geluid overigens.
Heel jammer, en de bioscoop in Spijkenisse laten we voortaan voor wat het is. Tot er een normale professionele, welbespraakte manager rondloopt. (Waar we overigens nooit mee te maken zullen hebben, omdat we nooit een klacht hebben gehad).

Niet. Waardeloze manager. Deze hoort niet zo’n functie te hebben.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arcaplex Spijkenisse B.V nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr Hagens