Klacht: Apple tv besteld toen die op vooraf was in de aanbieding

op 14 juli 2021 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Heb een apple tv 4k 32gb 2021 besteld die op vooraad was en Zou 2 dagen later geleverd worden.
2 dagen later was hij plotseling niet meer op vooraad.nu werd hij gister geleverd door dhl maar we waren niet thuis en kon hem vandaag ophalen bij een pickup point. Daar kwam die dus niet en dhl heeft het pakket retour gedaan met een smoes.
En nu willen ze me een refund geven terwijl ik gewoon de apple tv wil ,en niet me geld terug.
Heb mijn vorige voor een zacht prijsje verkocht en nu zit ik zonder . Ik wil gewoon de aanbieding waar ik recht op heb. Maar nu staat er in de app dat we een refund krijgen maar dat willen wij absoluut niet,
We hebben het niet breed vandaar dat we voor de aanbieding zijn gegaan. En heb mijn oude apple tv voor veelste weinig verkocht omdat ik het 2021 model voor een goede prijs bij amazon konden kopen. All 3 keer gebeld en paar keer gechat maar niemand weet wat. Eerst is hij plotseling uitverkocht en word hij eindelijk geleverd en komt hij nog niet. Ben zeer boos om deze gang van zaken,

Als de apple tv 4k 2021 geleverd word voor de door ons betaald prijs!!!!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominiqueamersfoort