Klacht: Apple MacBook pro

op 11 juli 2019 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn MacBook aankoop datum 27-4-2017 hebben wij ter reparatie aangeboden bij mediamarkt op 30-6-2019. Omdat hij 2 maanden over de verkopersgarantie is rekent mediamarkt ruim €700 reparatiekosten. Geen coulance, niets. Bovendien zou de MacBook opgestuurd worden naar Apple die wel van coulance gehoord hebben maar mediamarkt stuurde hem naar een repaircentre in Goes. Er heeft dus een onkundig iemand aan mijn dure laptop gesleuteld. Ik mag verwachten dat een MacBook, met een levensduur van 3 jaar volgens Apple, niet na 2 jaar voor €700,00 gerepareerd moet worden waar ik vervolgens de factuur van krijg

Ik ben tevreden wanneer mediamarkt of Apple een groot deel, zo niet alle kosten voor zijn rekening neemt. Bovendien wil ik dat Apple zelf naar de laptop kijkt i.p.v. een niet gespecialiseerd bedrijf. Verzendkosten zijn geen probleem

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwgoeroe