Klacht: Appartement stink en gedateerd

op 10 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Receptie bestaat niet meer, aanmelden bij de buren hotel Days In.
Alles oud en vies, gasfornuis en de pannen verroest. We moesten niewe pannen kopen bij WalMart. Gas ruikt als je gebruikt. Savonds toen we naar bed gingen zaten De dekens zitten vol met zand. Salon tafel poot gebroken.

Eerste avond kon ik en mijn zoon niet slapen, omdat de voordeur beneden open is. We zijn bang dat er beesten of muizen naar binnen komen.
En ik ben bang dat de gas lekt, dat wij in ons slaap zijn vergas.

Hoe moeten we doen, we moeten tot maandag 14 aug blijven.

Dit is een nachtmerrie

HELP HELP

Gewenste Oplossing:

Overplaatsing naar een schonere kamer of deels geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djojocl