Klacht: appartement Estrella del Norte niet conform aanbieding

op 12 januari 2014 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door booking.com in behandeling genomen

Bericht van booking.com

3 jaren geleden - Goedendag, Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak. Wij zullen uw klacht meteen in behandeling nemen en zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Angela Booking.com Customer Service Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat booking.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

booking.com

Heeft op 14 januari 2014 om 16:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

We zijn persoonlijk met u in contact geweest om uw klacht dienovereenkomstig te adresseren.

Mocht u verder nog vragen hebben, schroomt u dan niet om wederom contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,
Angela
Booking.com Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door PierreSe