Klacht: App werkt niet

klaasbruin op 12 augustus 2015 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

App werkt niet.
Kan niet inloggen

Als de app volledig werkt

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

6 jaren geleden - Goedemiddag Klaas, Ik wil graag een paar zaken van je weten. Om welke app gaat het? De E-manager app is niet meer in gebruik. De app voor inzage in je gegevens heet Mijn Nuon en is ontwikkeld door Vattenfall AB. Heb je de juiste app al? Er is net een nieuwe versie gelanceerd, als je de app opnieuw installeert, krijg je automatisch de juiste. Gebruik je een tablet? De app is niet ontwikkeld voor tablets. Hoewel hij op sommige modellen wel werkt, is dat op de meeste modellen niet zo. Als je de app op een mobiele telefoon gebruikt, en het inloggen na het opnieuw installeren nog niet lukt, wil je dat dan laten weten? Dan hoor ik graag wat voor besturingssysteem je gebruikt (iOS of Android) en welke versie daarvan. Dan gaan we je melding doorgeven aan onze IT-afdeling. Met vriendelijke groet, Mieneke, Nuon Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 21 augustus 2015 om 08:13 geantwoord

21-8-15: klant heeft niet meer gereageerd op onze vragen die we op 31 juli via klacht.nl hebben gesteld. We gaan er daarom vanuit dat de klacht is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door