Klacht: Pech onderweg

YVG1606 op 08 juli 2023 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Vandaag pech met de auto, grote rookwolken uit de uitlaat op de A58 komend vanuit Vlissingen nog net de afslag kapelle kunnen halen maar bij de stoplichten van het vierwegen kruispunt niets meer. Samen met een medeweggebruiker de auto net voorbij de stop lichten in het gras geduwd langs de N289.
Hierna de pechhulp van de ANWB met behulp van de app op de hoogte gesteld van mijn pech en even later werd ik terug gebeld door een mevrouw die me vertelde dat ik pechhulp europa had en niet woonplaats dus dat ze niets voor me kon doen, toen ik daarna aan gaf dat ik niet binnen de bebouwde kom stond beweerde ze dat dat wel het geval was. Zelfs het wegenwacht station bij Kapelle was volgens haar nog binnen mijn woonplaats.
Uiteindelijk wreef ze over haar hart en alleen vanuit haar goedheid zou ze een pech hulp langs sturen en die zou er met 2 uur zijn. Ik ben nu 45 jaar lid van de ANWB en dit is de derde keer in al die jaren dat ik hulp nodig had, ik kreeg hier zo’n nare smaak van dat ik nogmaals de pechhulp heb gebeld en gezegd dat er niemand meer hoefde te komen en dat ik het zelf wel op zou lossen. Een van de dingen die ik me zeker ga besparen is mijn ANWB lidmaatschap met wegenwacht hulp Europa en de doorlopende reisverzekering. Er zijn vast wel alternatieven die mij netter behandelen als deze mevrouw aan de telefoon, in principe verklaarde ze gewoon dat ik stond te liegen.

Geen, ik zeg mijn lidmaatschap op

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YVG1606