Mijn Klacht:
Hi ik heb een app met nummer 1742426 en was gisteren in Amsterdam en probeerde te parkeren met jullie app. Normaal een super product maar nu echt helemaal K. MET PEREN. Ik kan het echt niet anders zeggen. Werkelijk tenenkrommend dat de app opeens gaat vragen dat je opnieuw moet registeren.
Ik ben toch al geregistreerd!!! Waarom dan nog een keer!! Dan gaan jullie natuurlijk komen met security redenen. Allemaal begrijpelijk maar ik stond daar wel met een auto in Amsterdam zonder app en moest mijn diner afspraak afzeggen door jullie geëmmer.
Waarom mail je jullie klanten niet weken van te voren door te zeggen u moet zich over x weken opnieuw registeren. Dan kan je in alle rust de boel opnieuw doen. Daarnaast staat er een onduidelijkheid in de wachtwoord eisen. Er staat niet duidelijk dat je meerdere dezelfde cijfers achter elkaar mag invoeren. Kortom een hoop werk aan de winkel. Martin Laimbock 06-43.260.862.
Gewenste Oplossing:
Geen
