Klacht: Mensen aan de PechTelefoon

Tieneke Tjassens Keiser op 06 juli 2023 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Stond op Zondag ,2 juli met probleem aan de voet van de oprit 13 Nieuwerbrug in de berm…. A12 Utrecht Rotterdam/ den Haag!
Zo meldde ik dit aan 4 of 5 verschillende medewerkers aan de telefoon….die steeds maar vroegen om nummer van hectometerpaaltje te melden of straatnaam!! Omdat deze niet aanwezig zijn op zo’n locatie…kreeg ik het antwoord dat zij mij om deze reden niet konden helpen!
Ik heb hier meer dan 3 uur en een kwartier staan wachten op hulp die nooit kwam!
De laatste telefonist heeft kennelijk beter geluisterd..want toen kwam er iemand die mijn locatie kende !
Hij heeft mij ook fantastisch geholpen!!

Als de medewerkers aan de telefoon beter luisteren.....en bedenken dat mensen ook wel eens pech kunnen hebben..op plekken waar geen hm paaltjes of straatnamen zijn!!
Ze draaien automatisch hun verhaaltje af en stellen steeds dezelfde vragen ...en dat is het...in mijn ervaring! Eerlijk gezegd was ik echt boos omdat ik me niet serieus genomen voelde!

Ik heb volledig begrip voor hun positie ..drukte etc..
Maar de basis blijft voor mij ...GOED LUISTEREN en DOORGEVEN aan de hulpverlener

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tieneke Tjassens Keiser