Klacht: Geen auto meer, maar wel verplicht abonnement

Marike de Gier op 06 juni 2024 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik ben al jarenlang lid van ANWB. Altijd voor pech hulp Nederland woonplaats. Omdat ik eind vorig jaar een paar keer net de grens over moest, vanaf dit jaar om te zetten naar Europ uitgebreid woonplaats. Ik ben echter ziek geworden, waardoor het niet raadzaam is de snelweg op te gaan. Daardoor gedwongen mijn auto verkocht. Alles kon ik zonder moeite regelen. Verzekering opgezegd. Wegenbelasting geannuleerd. Maar ANWB weigert mee te werken. Zij stellen dat ik tot februari aan mijn abonnement vast zit. Zij weigeren restitutie te verlenen.
Belachelijk. Ik heb geen auto meer. Kan niet autorijden, maar zit wel vast aan een abonnement waarvoor ik bijna € 245,00 voor heb betaald.

Ik denk dat ik maar iedere dag ga bellen dat ik met pech sta en of ze me thuis willen brengen. Als voetganger ben ik ook verkeer toch? En ver lopen kan ik niet meer!

Restitutie van het teveel betaalde abonnement.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Reactie van de melder van de klacht Marike de Gier

1 week geleden - Triest bedrijf. Dat ze de klacht van een klant die al ZEVENTIEN jaar lid is niet eens in behandeling nemen zegt genoeg over dit bedrijf!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marike de Gier