Klacht: ANWB weigert lidmaatschap annulering

@@OLLY op 04 maart 2024 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 maart,belde ik de wegenwacht om een pech melding te doen,ik heb een mede lidmaatschap
De auto waarmee ik pech had heeft een ander kenteken,dus ze adviseerde mij om een nieuw lidmaatschap te nemen om zo toch pech hulp te krijgen.

Ik heb telefonisch gesproken met een medewerker en ben accoord gegaan,vervolgens krijgt mijn partner een bevestiging van het nieuwe lidmaatschap.

Hoe kan dat ,ik heb persoonlijk gebeld met mijn naam en accord gegaan met mijn nieuw lidmaatschap
Dus niet mijn partner die wist er niets van.

Ik heb de ledenservice gebeld ,en werd verstaan gegeven dat ik mijn lidmaatschap niet kan annuleren
Omdat de melding kwam van de alarmcentrale.
Ik heb aangeboden om de kosten van de pech hulp te betalen,dit werd geweigerd en op een botte manier meegedeeld dat ik vast zit aan een lidmaatschap wat ik pas kan annuleren volgend jaar.
De 14 dagen bedenktijd is niet van toepassing volgens de medewerkster.

Gewenste Oplossing:

Dat ik een factuur ontvang voor de kosten van pech hulp ,en dat mijn lidmaatschap wordt geannuleerd

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ANWB
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @@OLLY