Klacht: ANWB laat me letterlijk in de kou staan

Arthur de Kort op 27 februari 2025 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ANWB wegen wacht laat me letterlijk ik…

Donderdag 13 februari 2025 veel mijn electrice scooter steeds uit en ook de gevaren lichten gingen steeds aan en richting aanwijzer deden het niet goed. echter was de monteur van mening dat ik er gewoon mee kan rijden ook al doen de lichten raar en als de scooter uitvalt moest ik maar even stilstaan op de weg en weer aan zetten. Nou noemen ze je bij de ANWB na 13 jaar lid te zijn Gold member. Dit is een term die geen daad doet. Ze helpen je niet eens. Heb me lidmaatschap op gezegd omdat zelfs de afdeling klachten altijd luistert naar de monteur en niet naar de klant. Terwijl ik dus gewoon naar de dealer heb gereden is de heleboel door gebrand. Niu Dealer vond het schandalig hoe ANWB dit heeft af gehandeld. Ga zo door ANWB en je houd geen leden meer over.

Datum van ervaring: 13 februari 2025

Gewenste Oplossing:

De klant te helpen in plaats van alleen de monteur gelijk te geven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Reactie van de melder van de klacht Arthur de Kort

3 weken geleden - Ze blijven zich verschuilen achter de voorwaarden die zijn opgesteld dat wat een medewerker van pechhulp zegt dat dat leidend is. Er word dus niet geluisterd naar een klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur de Kort