Klacht: ANWB zware onderbezetting personeel op alle gebieden, eeuwige wachttijd !

op 23 juni 2021 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Waardeloos dat ANWB klantenservice onmogelijk te bereiken is zowel middels internet chat als telefonisch contact omtrent info bankrekeningnummer ANWB voor betaling van een pechhulp factuur bijvoorbeeld ! ANWB heeft mij ook nooit een mailtje gestuurd inzake openstaande factuur, lijkt mij ook vrij normaal, want als klant weet je ook verder niets over wanneer die factuur dan wel in mijn ANWB staat ?!? Per post ontvang je verder ook helemaal niets over een factuur !?! AUB meer personeel aannemen bij jullie callcenters e.d., want hoe dit laatste jaren gaat slaat helemaal nergens op die eeuwige wachttijden telefonisch, ook voor pechhulp !
Als dit zo blijft doorgaan, reken er maar op dat ik hier binnenkort even met een consumenten tv programma contact over ga opnemen, echt zwaar absurd deze werkwijze en zal waarschijnlijk flink wat klanten gaan kosten, bel mij maar hoe ik waarschijnlijk heel veel problemen voor ANWB in toekomst kan oplossen !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haagse Consument