Klacht: ANWB WEIGERT MIJN AUTO TE VERSLEPEN.

op 08 oktober 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Beste,

Sinds een aantal jaar ben ik lid van de anwb. Afgelopen vrijdag 06 oktober kwam mijn auto (Opel Astra) tot stilstand. Op dat moment besloot ik de Opel dealer te bellen en aan te geven dat mijn auto weigerde te starten. De Opel dealer gaf mij aan de anwb te bellen en de auto te laten verslepen naar de Opel dealer zodat deze kan bekijken wat het probleem is en dit kan oplossen. Op aanraden van de medewerker van de Opel dealer heb ik contact opgenomen met de alarmcentrale van de anwb. Ik heb de desbetreffende medewerker uitgelegd wat er aan de hand was, deze gaf mij aan dat hij een monteur zou sturen nadat de desbetreffende medewerker mijn kenteken invoerde gaf hij mij op een botte toon aan dat er al op 12 augustus een monteur langs is geweest, en ik zelf mijn probleem moet oplossen met de Opel dealer (medewerker gaf mij op een korte botte toon aan dat de Opel dealer mij maar moest verslepen). Waar ik op mijn beurt aangaf dat ik lid ben van de ANWB tevens heb ik de medewerker gewezen op de algemene voorwaarden van de ANWB hier word aangegeven dat ik recht heb op 7x sleutelhulp per kalender jaar. Heb dit kalenderjaar 2x sleutelhulp gehad. En tevens heb ik recht om mijn auto 2x per kalenderjaar naar een garage te laten verslepen. Heb dit kalenderjaar 0x mijn auto laten verslepen. Ik heb nadat ik de algemene voorwaarden nogmaals heb doorgenomen en zeker van mijn zaak was contact opgenomen met de alarmcentrale van de ANWB, hierbij kreeg ik een veel nettere beschaafde medewerker aan de telefoon deze gaf mij aan dat hij een monteur zou sturen. (Heb sms als bewijs). Vervroegen word ik 50minuten na mijn hulpaanvraag teruggebeld door een medewerker van de alarmcentrale ANWB, deze gaf mij direct met een stemverheffende toon aan dat ik mijn probleem zelf moet oplossen en dat de monteur niet meer komt. Tevens wenste de medewerker mij op een sarcastische wijze een fijne dag toe. Het gesprek tussen mij en de desbetreffende medewerker van de ANWB alarmcentrale heb ik ook opgenomen.

Beste,

Ik ben tevreden als de ANWB zijn afspraken nakomt die zij zelf hebben opgenomen in hun algemene voorwaarden. Tevens ben ik pas tevreden als mijn auto word verslepen naar de Opel dealer dit omdat ik hiervoor betaal.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S. ANWB