Klacht: ANWB reageert niet op mijn vragen over terugbetaling portokosten

op 29 augustus 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Sokken besteld, voor verzending portokosten betaald. Op de site van anwb wordt vermeld dat bij het retour zenden van de gehele bestelling ook de portokosten worden vergoed. Dat het voor de toezending geldt lijkt mij uit het terugzendadres via een Antwoordnummer, dan zijn er nooit terugzend-verzendkosten. Wanneer mijn interpretatie niet juist is, waarom zegt de ANWB-medewerker dat dan niet tijdens tel.gesprek of waarom stuurt men geen antwoord op mijn e-mails.
Verloop situatie: Creditnota ontvangen alleen voor het bedrag van de sokken. E-mail hierover op 13-7-16: geen reactie; gebeld dd 19-7: gaan portokosten betalen, niets ontvangen; e-mail 4-8-16 om aan te moedigen: geen reactie (op ontvangst e-mail staat binnen 5 dagen een reactie, maar helaas); weer een e-mail op 15-8: zullen portokosten terugbetalen: heden, 25 aug.: niets ontvangen: gebeld: maken een notitie. ANWB stelt: “U ontvangt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wij op de hoogte zijn gebracht van het herroepen van de aankoop het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten terug.”

Terugbetaling van de portekosten € 3,95 en uitleg waarom men niet reageert op e-mails EN waarom zegt de klantenservice dat ze zsm zullen betalen, maar gebeurt er vervolgens niets.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marries ANWB