Klacht: ANWB OLICHTERS BIJ OPZEGGING VERZEKERINGEN!!!!!!!

op 22 maart 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

IK heb een paar weken mijn bromfietsverzekering opgezegd bij de ANWB. Dit heb ik schriftelijk gedaan. Ik heb echter nog steeds geen bevestiging ontvangen. Ik heb dus gebruik gemaakt van de z.g.n. terugbel service.

Tot mijn verbazing kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij naar mijn geboortedatum vroeg. Ik zei tegen de medewerker in het begin dat ik mijn verzekering heb beëindigd maar heb geen bevestiging ontvangen. Ik had echter mijn polisnummer niet bij de hand maar ik vond het raar dat de medewerker mij dan naar mijn geboortedatum vroeg. Ik had mijn geboortedatum doorgegeven en meneer hing gewoon het telefoon op. Er wordt blijkbaar alles aangedaan om een opzegging zo veel mogelijk uit te stellen of om het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken.

Is het normaal dat de ANWB naar de geboortedatum vragen van een klant? Is een geboortedatum iets waar de ANWB de klanten aan kunnen herkennen? Heeft iedereen een aparte geboortedatum in Nederland? Dit is niet de eerste vraag die een ANWB medewerker moet stellen aangezien een geboortedatum niet dezelfde functie heeft als een sofinummer of iets dergelijks!!! De ANWB is nu door de mand gevallen. Ik hoef nooit meer een verzekering af te sluiten bij de ANWB of iets te maken hebben met de ANWB. Kortom de ANWB zijn oplichters. Ik ben meerdere soort gelijke klachten tegen gekomen waarbij de ANWB alles aandoet om een opzegging uit te stellen of moeilijk te maken.

MIJN OPZEGGING BEVESTIGING MIDDELS EEN BRIEF EN MIJ IN DE TOEKOMST MET RUST LATEN.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door apppp