Klacht: anwb lidmaatschapsnummer

op 02 maart 2013 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren gebeld over auto van anwb lid, reparatiebedrijf had volgens onze mening de reparatie niet correct of met niet correcte producten uitgevoerd, waardoor binnen 6 weken na reparatie de complete koppeling wederom kapot was. Ondanks doorverwijzing naar garantex moesten wij bellen om te horen te krijgen dat ze tegen hun toezegging in, niets voor ons konden doen.
Als ANWB lid zou je toch minstens een telefoontje terug verwachten om je tijdig van dit soort zaken op de hoogte te stellen, zodat je de problemen op een andere manier kunt benaderen.
Nu is het mosterd na de maaltijd, te laat doorgeven dat ze toch maar niets voor je doen.

Gewenste Oplossing:

Dit valt niet meer op te lossen, trek lering uit het geheel, neem zo snel mogelijk contact op met je leden om ze tijdig de juiste informatie te verstrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.prins
x