Klacht: Anullatie reservatie

Fatmabor op 16 december 2021 over BungalowSpecials.nl in de categorie Online Reisbureaus

Heb een chalet geboekt via bungalowsspecials 2 dagen erachter krijg ik een mail waarin staat dat ik de chalet geannulleerd heb en dat ik annulatie kosten moet betalen. Ik heb deze reservatie niet geanulleerd en wenst nog op vakantie te gaan. ik heb al meerdere mails gestuurd geen reactie gewoon schandalig. Ik kan ze niet beteiken om deze four recht te zetten niet per mail of niet per telefoon.

Een bevestiging van mijn reservatie en geen anullatiekosten want heb geen anullatie gedaan.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BungalowSpecials.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BungalowSpecials.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BungalowSpecials.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BungalowSpecials.nl

Heeft op 16 december 2021 om 13:38 geantwoord

Beste Fatma Bortokali,
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je per abuis hebt geannuleerd en dit niet de bedoeling was.
Wij zien dat je hierover reeds contact hebt met onze servicedesk. Zij hebben Slagharen gevraagd of jouw boeking alsnog door kan/mag gaan en nemen opnieuw contact met je op zodra zij meer informatie hebben ontvangen.
Vertrouwende je zo van dienst te zijn geweest en voldoende te hebben geinformeerd.
Tessa, team BungalowSpecials

Alle klachten die gemeld zijn door Fatmabor