Klacht: Annuleringen wegens coronavirus

op 20 maart 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb ivm reisadviezen mijn boeking in Madrid d.d. 15 mrt ’20-18mrt’20 geannuleerd. Hier heb ik toch 50% moeten betalen.
Tevens ivm terugroepactie Nederlandse regering verblijf in Evora met 1 nacht ingekort. Hier heb ik ook 50% moeten betalen.

Door te kiezen voor persoonlijke gezondheid en eventueel besmettingsgevaar van of door ons, worden we extra belast.

Zou hier graag een oplossing voor zien. Ben als jarenlang goede klant van Booking.com, genius level2, overigens naar volle tevredenheid.

Gewenste Oplossing:

Restitutie of tegoedbonnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cees van Rijk