Mijn Klacht:
Ik heb binnen de limiet van 14 dagen Vodafone thuis geannuleerd en wel in 11 dagen,nu word er gezegd bij de klantenservice dat het briefje te laat in aangekomen en dat ik hem te laat heb opgestuurd en de datum heb veranderd met een boete van 300 euro tot gevolg .ik wordt nu uitgescholden voor leugenaar ook.Ik vind het een regelrechte schande,dit is een goede reklame voor Vodafone.Ik ben van plan om mijn mobiele abonnement hierdoor op te zeggen……
Gewenste Oplossing:
Bij het bevestigen van de annulering van Vodafone thuis en excuus

